24 /7 bereikbaar op 035 526 87 15
Kraamzorg
En nog zoveel meer...
Informatie over corona-virus en kraamzorg

Wij zijn genoodzaakt om veilig met jou als cliënt en onze medewerkers om te gaan.
Daarom volgen wij de richtlijnen van de overheid, RIVM, GGD en de brancheorganisatie van Kraamzorg Bo Geboortezorg.
Wij hebben veel overleg met verloskundigen, ziekenhuizen en collega organisaties en volgen alle ontwikkelingen.
Wij assisteren bij bevallingen thuis en in ziekenhuis en leveren (vooralsnog) volledige uren zorg.
Er zullen extra hygiëneregels in acht genomen worden.
Voor intakegesprekken wordt telefonisch contact met je opgenomen: het kan worden verzet of anders telefonisch gedaan worden.
We zijn altijd telefonisch bereikbaar voor vragen.
Proberen wij zoveel mogelijk op de hoogte te houden via onze website, facebook en Instagram.
Maatregelen gaan echter zo snel, kijk daarom voor de meest actuele informatie op RIVM.nl

Kwaliteit

Kraamzorg Zuiderzee werkt volgens een kwaliteitsmanagementsysteem. Dat betekent dat wij voldoen aan duurzame kwaliteitsverbetering in zorg en welzijn.
Wij voldoen aan eisen die gesteld worden door cliënten en wij verbeteren continu onze zorg- en dienstverlening. Daarnaast werken wij volgens de vijf standaarden van het Baby Friendly Hospital Inititative-programma van Unicef/WHO.

Scholing en deskundigheidsbevordering
Al onze kraamverzorgenden staan geregistreerd in het kwaliteitsregister kraamverzorgenden. Daarnaast worden ze steeds bijgeschoold op diverse belangrijke onderwerpen. De kraamverzorgenden werken volgens protocollen en richtlijnen die continu actueel gehouden worden vanuit landelijke richtlijnen en die in de regio vanuit de Verloskundige Samenwerkingsverbanden (VSV’s) worden afgesproken.

Cliënttevredenheidsonderzoek
Om onze kwaliteit te kunnen meten, is jouw mening essentieel. Daarom ontvang je na de kraamperiode een enquête. Daarin kun je aangeven wat jij goed, en niet goed vindt aan onze zorg, zodat we continu de zorg kunnen optimaliseren.

© 2019 Kraamzorg Zuiderzee
menu