24 /7 bereikbaar op +31 (0) 6 42 41 05 69
Kraamzorg
En nog zoveel meer...

Kraamzorg en versoepeling van maatregelen

Blij zijn wij te kunnen melden dat de maatregelen rond het corona-virus kunnen versoepelen. Evengoed blijft de veiligheid van jou als cliënt, je gezin en onze medewerkers voorop staan. Wij volgen de overheid, RIVM, de GGD en de brancheorganisatie van Kraamzorg.
De extra hygiëneregels blijven. Zo schudden wij bijvoorbeeld nog geen handen. Maar iets ruimer is de regeling rond de intake en het kraambezoek. We nemen altijd telefonisch contact met je op, en bespreken dan of de intake bij jou thuis of telefonisch wordt gedaan. Als er geen (verdenking op) besmetting is, kan er tijdens de kraamweek één bezoeker komen als de kraamverzorgende er is.
Lees alle huidige maatregelen op onze website, Facebook en Instagram. Als je vragen hebt, kun je ons altijd mailen of bellen.

Kwaliteit

Kraamzorg Zuiderzee werkt volgens een kwaliteitsmanagementsysteem. Dat betekent dat wij voldoen aan duurzame kwaliteitsverbetering in zorg en welzijn.
Wij voldoen aan eisen die gesteld worden door cliënten en wij verbeteren continu onze zorg- en dienstverlening. Daarnaast werken wij volgens de vijf standaarden van het Baby Friendly Hospital Inititative-programma van Unicef/WHO.

Scholing en deskundigheidsbevordering
Al onze kraamverzorgenden staan geregistreerd in het kwaliteitsregister kraamverzorgenden. Daarnaast worden ze steeds bijgeschoold op diverse belangrijke onderwerpen. De kraamverzorgenden werken volgens protocollen en richtlijnen die continu actueel gehouden worden vanuit landelijke richtlijnen en die in de regio vanuit de Verloskundige Samenwerkingsverbanden (VSV’s) worden afgesproken.

Cliënttevredenheidsonderzoek
Om onze kwaliteit te kunnen meten, is jouw mening essentieel. Daarom ontvang je na de kraamperiode een enquête. Daarin kun je aangeven wat jij goed, en niet goed vindt aan onze zorg, zodat we continu de zorg kunnen optimaliseren.

© 2019 Kraamzorg Zuiderzee
menu