Kraamzorg
En nog zoveel meer...

Klacht

Wij streven kraamzorg van zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren zodat we aan jouw wensen kunnen voldoen. Mocht je toch niet tevreden zijn over onze kraamzorg, dan vinden wij het belangrijk dat je dit aan ons meldt, zodat wij onze zorgverlening kunnen verbeteren.

Wij raden je aan dit zo snel mogelijk te bespreken met de kraamverzorgende. Een gesprek werkt vaak verhelderend.

Mocht dit gesprek niet tot een bevredigende oplossing leiden dan kun je de klacht schriftelijk indienen bij onze directie.
Kraamzorg Zuiderzee, t.a.v. Lieke van Wijk, De Regentesse 102, 1273 JZ Huizen.
Of bij onze klachtenfunctionaris de heer mr. S.C. van der Leer (bij voorkeur) via sebastiaan@geboortezorgplus.nl of schriftelijk sturen naar Geboortezorgplus Franchise Hasselaarsweg 18, 1704 DW Heerhugowaard.

Komt ook daarmee geen bevredigende oplossing, dan kun je je klacht schriftelijk sturen aan de geschillencommissie via onze Brancheorganisatie. Geschillencommissie Verpleging, verzorging en Geboortezorg. De Geschillencommissie Zorg, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Meer lezen over het klachtenreglement Klik hier


Interne meldregeling

Onze kraamzorgorganisatie beschikt over een klokkenluidersregeling. De Klokkenluidersregeling regelt dat medewerkers te goeder trouw melding kunnen maken van redelijke vermoedens van misstanden binnen de organisatie, zonder hiervan schade te ondervinden. Lees hier de Klokkenluidersregeling.

© 2019 Kraamzorg Zuiderzee
menu