24 /7 bereikbaar op +31 (0) 6 42 41 05 69
Kraamzorg
En nog zoveel meer...

Kraamzorg en versoepeling van maatregelen

Blij zijn wij te kunnen melden dat de maatregelen rond het corona-virus kunnen versoepelen. Evengoed blijft de veiligheid van jou als cliënt, je gezin en onze medewerkers voorop staan. Wij volgen de overheid, RIVM, de GGD en de brancheorganisatie van Kraamzorg.
De extra hygiëneregels blijven. Zo schudden wij bijvoorbeeld nog geen handen. Maar iets ruimer is de regeling rond de intake en het kraambezoek. We nemen altijd telefonisch contact met je op, en bespreken dan of de intake bij jou thuis of telefonisch wordt gedaan. Als er geen (verdenking op) besmetting is, kan er tijdens de kraamweek één bezoeker komen als de kraamverzorgende er is.
Lees alle huidige maatregelen op onze website, Facebook en Instagram. Als je vragen hebt, kun je ons altijd mailen of bellen.

Klacht

Wij streven kraamzorg van zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren zodat we aan jouw wensen kunnen voldoen. Mocht je toch niet tevreden zijn over onze kraamzorg, dan vinden wij het belangrijk dat je dit aan ons meldt, zodat wij onze zorgverlening kunnen verbeteren.

Wij raden je aan dit zo snel mogelijk te bespreken met de kraamverzorgende. Een gesprek werkt vaak verhelderend.

Mocht dit gesprek niet tot een bevredigende oplossing leiden dan kun je de klacht schriftelijk indienen bij onze directie.
Kraamzorg Zuiderzee, t.a.v. Lieke van Wijk 
De Regentesse 102, 1273 JZ Huizen.
Of bij onze klachtenfunctionaris de heer mr. S.C. van der Leer (bij voorkeur) via sebastiaan@geboortezorgplus.nl of schriftelijk sturen naar Geboortezorgplus Franchise Hasselaarsweg 18, 1704 DW Heerhugowaard.

Komt ook daarmee geen bevredigende oplossing, dan kun je je klacht schriftelijk sturen aan de geschillencommissie via onze Brancheorganisatie. Geschillencommissie Verpleging, verzorging en Geboortezorg. De Geschillencommissie Zorg, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Meer lezen over het klachtenreglement Klik hier

© 2019 Kraamzorg Zuiderzee
menu